Äntligen hemma

Sådär. Då var julen överstökad för den här gången. Skönt att vara hemma igen kan jag lova. Det var skoj att träffa alla men det blir ju som sagt väldigt intensivt. Sedan att man knappt haft en dag för sig själv sedan början på december gör ju att man lätt blir lite smått irriterad på folk i sin omgivning efter ett tag. Så nu vill jag bara ligga hemma och softa resten av året :-P

Juldagen var skoj i alla fall. Kul att träffa alla gamla tjejkompisar. Var längesen vi var samlade allihopa! =) Höll mig faktiskt relativt normalfull. Och unnade mig bara drinkar på krogen. Går ju så sällan ut så tänker fan inte dricka blaskig äcklig päroncider där. Men Mojitos är godare här i Umeå än på Oscar. Dansade lite och surrade lite skit. Kul att man träffade lite gamla Kovlandsmänniskor också. =)

Efter en stund i taxikö strax efter 02 och stapplande upp för den hala backen hem till Madde så var vi hemma igen runt halv 3. Skönt att man inte var kvar ända tills köttmarknaden drar igång runt halv 3... Somnade som en liten säl ganska snabbt med kläderna på.

På annandagen softade jag bara hemma. Pappa och Aina for på middag ett tag så det var skönt att bara få ligga för sig själv och slippa vara trevlig. För trots att man inte var så jättefull så var man ändå seg. Tänkte egentligen fara hem redan igår men jag orkade inte. Åkte vid 10 idag istället. Satt bara och glodde ut genom rutan i fyra timmar.

Men som sagt. Skönt att vara hemma! =)

Såhär snygg var jag på juldagen. Paparazzi-Mattias har knäppt fler bilder än jag själv med min kamera :-P Jag är inte så brun längre :-( Tog ju bara 3 dagar så var det mesta av solbrännan väck!


Kommentarer
Postat av: Karoline

ja, helst sinnessjukt vad social man måste vara haha.



vad snygg du är! älskar ditt hår :D (vad använder du för shampoo/balsam/annat? :P)

2008-12-27 @ 16:08:47
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Linda

va snygg du va i håret!! =) Japp det är exakt den mattan och jag har legat på denvarje kväll nu sedan jag fick den :) Mkt bra!

2008-12-27 @ 16:22:56
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Karin

Det stod inget nr i trapphuset, det vatr det som var så konstigt... Hmm, jag ska nog säga till honom idag istället när han är nykter =)

Kul att ses på juldan, det var många år sedan...

2008-12-28 @ 09:43:09
URL: http://karinohlsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tycker du ser hur brun ut som helst (om man jämför med mej).

Ni verkar ha haft en mysig resa iaf. Superfina kort! Jag vill oxå!

Gott nytt år och grattis i förskott :D

2008-12-28 @ 17:18:19
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: callie

Hej! Callie från VK här. Just läst om din tripp till brasilein, såg jättehärligt ut. Och du va riktigt snygg på bilden i detta inlägg. Ha ett gott nytt år!

2008-12-28 @ 22:56:10
Postat av: ullis

Du är jättesnygg.

Först kände jag inte igen dig ärligt talat, en riktig babe ju.



Damn girl!

Kram

2008-12-30 @ 08:10:31
URL: http://ullisisonline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0