Kollar bara hur det ser ut på insidan av ögonlocken

Efter maten var det så skönt att lägga omkull sig i soffan med tvn på i bakgrunden och bara blunda en liten stund. Vips så somnade jag och sov tills för 10 minuter sedan. Nästan 2 timmar!!! Varför går det aldrig att bara sova ca 30-45 minuter. Trots att jag ställer alarmet så sover jag vidare eftersom jag stänger av det i tron om att jag ska stiga upp. Men jag somnar såklart om.

Jaja. Hoppas det går att somna ikväll bara. Ska upp lika tidigt imorgon med! Som tur är kommer det inte bli jobb från 06.00 hela tiden framöver utan bara 2 ggr vecka. De andra dagarna börjar jag vid 10 och ett pass är på kvällstid. Så det blir ju inte så farligt =)

Kommentarer
Postat av: anna

men shit så skønt det ær oxå!

2008-08-14 @ 09:21:16
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0