Jippie!

Äntligen har jag säkrat framtiden lite längre än några veckor framåt! På måndag börjar jag nytt jobb (men inom samma företag) och kommer antagligen köra på tillsvidare! Kommer gå på schema nu så det blir ibland svintidiga mornar (06.00) ibland kvällsjobb (fram till 00.00). Är bara 60% men vad fan. Klarar mig ju rent ekonomiskt då så det är lugnt! Tillsammans med mitt andra ställe som jag ska ha kvar blir det ju lite extra också!

Fan, det kommer bli king det här. Jag får helt enkelt leva med mina fnasiga fingrar ett tag till ;-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad bra med mer jobb, skönt att ha en säker inkomst!

Jasså varifrån hittade du så billiga resor till London? Vi sökte från Sthlm mest och då var de betydligt dyrare efter man lagt på skatt och allt. Dit gick det att få till hyffsat pris men var jättedyrt hem! Hmm får kolla lite mer.



Tror inte det är järnvärdet. Min mamma har ett fel på sitt balansorgan i örat och har precis samma symtom som jag så jag funderar på om det kan vara det. Antagligen inte så farligt iaf:)

2008-08-07 @ 18:02:47
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, vad kul! Grattis!!! :)

2008-08-07 @ 19:26:36
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0