Ja hörni

Händer fan inte mycket här alltså. Har nyss kommit hem från jobbet. Var lite lugnare idag så vi hann till och med att dricka kaffe vid halv 10-snåret! Men är grymt trött nu ändå, i benen och ryggen. Tur man har bra rygg (peppar peppar) så man orkar slita och bära grejer.

Ska göra hemmagjorda hamburgare till middag idag. Känner mig konstigt nog inte så hungrig. Borde ju vara det då jag inte ätit sen klockan 11. Nåja, det smäller väl bara till snart så man blir matarg och sådär härligt grinig! :-P

Två dagar kvar, sen är det helg!

Kommentarer
Postat av: Annika

mm gott med hemmagjorda hamburgare:) Nja det är väl ingen film man måste se på bio tycker jag. Jag skulle nog satsat på att hyra den och se någon annan på bio om jag fick välja såhär efteråt!

2008-08-06 @ 20:53:48
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0