Helg igen

Jag tycker veckorna går så sjukt fort. Jag gör ju i princip inget men ändå går tiden i rasande tempo. Snart är det väl maj och jag står där utan bikini inför resan. Och varför tar jag då upp det ämnet? Jo för att jag har kollat på bikinisar på nätet och de har låååång leveranstid. Därför måste jag vara snabb. Men det är så svårt. Jag vet ju inte vad jag kommer väga eller så om 6-7 veckor. Om jag köper en nu kanske den är för stor... Fast... hur mycket kan jag krympa... det är ju fan elastiska grejer. Får köpa nån BH som knyts i ryggen också kanske så man bara kan dra åt!

Dagens i-landsproblem som ni märker. Det roliga är att jag tar för givet att jag kommer vara smalare (mindre fet). Vem vet. Jag kanske går upp hälften av det jag gått ner tills dess :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0