Spymätt

Varför äter jag för mycket så fort det vankas tzatsiki? Nu känns det som magen skall sprängas och hela jag stinker vitlök. Men gott var det. Att man inte gör klyftpotatis oftare. Det är ju så lätt egentligen. Skala, skära och in i ugnen med lite margarin/olja och kryddor! Mums. Till det blev det en fläskkotlett och blandsallad med fetaost. Nästan som en grillkväll.

Och breaking news idag : På fredag skall jag på arbetsintervju! Tjejen som ringde lät väldigt mån om att jag skulle komma och träffa dem så det känns riktigt kul! Får jag jobbet kommer jag hoppa av JÖK:en. Lite synd på böckerna man införskaffat, men det hindrar ju en inte från att läsa den där kursen en annan gång om man har möjlighet. Jobb går alltid före. Visserligen var det här bara ett uppdrag på drygt 4 månader, men vem vet vad som händer sedan. Chansa måste man ju.

Om inte annat känns det skönt att få lite respons på alla ansökningar man skickat iväg under de senaste månaderna. Man blir i längden lite smått trött på alla mail man får tillbaka med innehållet: Tack för visat intresse men (...)

Nu ska jag och min dästa kropp lägga oss i soffan och fortsätta se på Heroes. Me like.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh vad roligt..ja får man bara in foten ngnstans brukar det vara lättare sen

2007-09-17 @ 18:49:07
Postat av: Katja

Håller tummarna för jobbet! Även om det bara skulle vara 4 månader så är det ju något att lägga till på meritlistan!

2007-09-17 @ 20:29:59
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Mli

Svar: Men gu så dum jag är :P Haha den är ju gul. -skrattar- Ändrar på studs.

2007-09-17 @ 20:51:38
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: sanna

Roligt med arbetsintervju!
Litet tips, koka potatisarna några minuter innan du kastar in dem i ugnen, blir ännu bättre! :)

2007-09-18 @ 08:15:44
URL: http://sanna.feelthemachine.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0