Tacos på menyn

Jajjemen, idag masade jag mig (efter en veckas inaktivitet) iväg på spinning. Och jävlar i mig vad trött jag var efteråt. Dessutom lossnade en skruv från mina spinningskor vilket gjorde att jag gled runt på pedalen under sista låten. Som tur var hittade jag skruven igen och ska fixa det där sedan.

Tacos vankas det till middag. Det är man värd när det är helg. Det var längesedan vi åt det nu så det riktigt vattnas i munnen på mig.

I övrigt har jag inget vettigt att säga!

Hej mä er

Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Åh, tacos var ett tag sedan vi hade också... Får bli det nästa helg *ler* Hoppas du får en trevlig taco-kväll!

*kram*

2007-10-13 @ 16:29:51
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0