Redan dagvill

Idag har jag lördag, fast det är fredag. Snacka om att det kan gå snabbt att bli förvirrad... Idag har jag roat mig med att tvätta och planera lite inför resan, så man slipper hålla på i sista minuten. Imorrn skall vi inhandla lite grejs som ska med.

Har kollat på filmen Disturbia ikväll. Rätt okej ändå, trodde dock det skulle vara mer splatter av någon anledning, haha! Men nog hoppade man till ett par gånger i alla fall.

Asch, jag har liksom inget speciellt att berätta förutom att tjata vidare om min utlandsresa, eller vad jag har gjort för tråkigt under dagen!

Undra om man skall sova nu eller se en film till?

Kommentarer
Postat av: Linda

400 kr med apollo per person. paleokaritsa eller va d nu hette rekommenderar jag starkt!

2007-08-18 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0