YES!

Äntligen åkte den där Johan ur idol! Har inte följt Idol sådär svinslaviskt i år men har sett tillräckligt av Johan ändå. Fattar inte hur han kommit så långt i tävlingen...

Nu ska jag fira lite med att spela på www.king.com hehe.

Har glömt göra situpsen idag... fan. Men jag tar igen det imorgon. Mia frågade om jag märkt någon skillnad av alla situps, men njä jag tror inte det direkt. Kanske att jag orkar lite fler än förut, men det syns inget om man säger så ;-) Är lite för mycket fett ivägen, hehe

Kommentarer
Postat av: Mia

men mer ork e ett posetiv framsteg!! =) så de e bara att fortsätta! heja heja

2008-11-29 @ 21:15:34
URL: http://lindblad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0