Söndag

Ja här händer då fan inte mycket kan jag tala om. Mest degat hela dagen! Men det är väl så man ska göra på söndagar va? Heh.

Måndag imorgon och 10 dagar kvar till resan. Drömde om vita stränder inatt... samt att jag glömt kameran hemma. Kommer vara manisk när vi väl ska iväg att allt är med :-P

Det som suger är dock att det inte finns några BRL (Brasilianska Real) att få tag på pga. strejk. Så vette fan hur vi ska lösa pengafrågan. Ska höra med Forex på Arlanda imorgon så kanske man kan beställa och hämta där. Annars måste vi växla till US-dollar och sedan växla till BRL när vi kommer fram. Men helst vill man ju ha allt klart innan man far in i landet.

Bökigt.

Den goda nyheten är att trots finanskris och allt sådant tjo och tjim så kommer det löna sig för oss att åka till Brasilien. Ett av få länder som fortfarande är lönsamt för turister :-)

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

På x-change går det att förbeställa valuta och hämta ut på Arlanda. Verkar funka även med real, jag testade och det gick att förbeställa. Kika på x-change.se.

2008-11-23 @ 15:10:52
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: diana

fin blogg

2008-11-23 @ 16:15:32
URL: http://cheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0