Lördag

Har fan ingen inspiration till att blogga! Händer ju ingeting så det finns inte så mycket att skriva om. Idag har vi köpt en spånskiva som vi ska göra en sänggavel av. Sen handlade jag lite annat krafs också till sovrummet. Får väl visa bild sen då det är klart på riktigt.

Jobb imorrn = sova tidigt ikväll. Känns konstigt på en lördag. Kommer bli 6 jobbiga arbetsdagar framöver. Men det blir ju i mina mått mätt bra med cash så man ska väl inte klaga allt för mycket. Även om det är segt att bara vara ledig 1 dag på hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Annika

Blir lätt att man tappar inspirationen emellanåt då man bara gör samma sak hela tiden. Så känner jag ofta i tentaperioder. Ska bli kul att se resultatet av sovrummet sen:) stackare vad mycket jobb. Men det ger ju som du säger massa cash iaf!

2008-11-01 @ 22:04:46
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0