Jobbångest...

Fan nu måste jag sova om jag ens skall ha en chans att orka kliva upp imorgon. Men jag sitter här.... fattar inte! Går fan aldrig att lägga sig i tid. Det är inte meningen att jag skall vara en sån där "perfekt" människa som sover tidigt, gör matlådor varje dag och tränar 6 dagar i veckan :-P Och är nöjd så. Nej, jag kommer förbli den där slarviga människan skulle jag tro.

Men, jag måste trots det göra ett försök att hoppa i säng. För annars kommer jag vara mer likaktig än vanligt imorgon. Dessutom börjar ju den nya tjejen imorrn... Tyvärr fick vi ju inte jobba vidare på 4 pers ... Så snart återgår jag till ca 70% tjänst.... Men jag ska väl inte gnälla. Hade lika gärna kunnat vara arbetslös.

natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah jag vet. en del tänker sig inte för!

Ha de gott"!

2008-11-24 @ 19:53:25
Postat av: Katja

eexakly! bättre med 70% än inget?

2008-11-24 @ 21:06:57
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0