ÄNTLIGEN!!

Gud vad skönt att det äntligen är helg. Trodde aldrig veckan skulle ta slut. Nu är det bara 2 (kanske 3) arbetsdagar kvar innan vi åker :-D Längtar...

I helgen blir det födelsedagsfest och sedan skall vi lämna bort katterna på söndag... blir tomt utan dem i 3 dagar sedan men det är väl bra att de får aklimatisera sig hos sin barnvakt :-P Vill inte ha dem ensamma här hemma i 2 veckor med bara tillsyn en gång om dagen. En vecka funkar väl okej, men två blir för längre tycker jag.

Funderar på om jag skall orka bege mig in på stan nu och prova kläder... men jag får se... känner mig seg. Kanske tar det imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0