Ska jag grina nu eller?

Håller fast vid att xoxo är ett töntigt uttryck, och jag vet "liksom" vad det betyder. Säg "puss och kram" istället då. Låter ju i alla fall normalt istället för att skriva "MSN-bokstäver", eller snarare SÄGA [ex-oh-ex-oh].

Så "Emma" sluta du läsa min blogg, om du inte kan tåla att folk gillar olika saker olika mycket (eller inte alls). Jag bryr mig inte. Antar att du är en av dem som skriver/säger så eftersom du högg som en hungrig orm och inte ens vågade skriva under din kommentar med mail eller bloggadress.

Men om jag ska besvara kommentaren. Ja folk får skriva vad de vill, eller säga vad de vill. Och alltsåfår jag tycka det är ett epabeteende när småflickor på 15 år börjar använda det i sin blogg efter att ha sett 2 avsnitt av en amerikans såpa.

För let's face it - det var då det bröt ut.

Åter till drinkarna och 90-talsmusiken.



Lyssnar ni riktigt noga sjunger de "små negrer i sanden"
i låten Sunday bloody sunday med U2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0