Jävla Ellos!

... och deras ständiga erbjudanden som gör att det kliar i mina shoppingklor. Skall bara kolla lite och stoppa några plagg i korgen för att se vad det kostar. Jag vet hur det kommer bli om jag väl börjar. Kommer handla massa saker... Men å andra sidan... slösar jag 300 kr på plagg som eg skulle kostat närmare 600 kr så får det väl vara värt. Eller? Hahaha! Snacka om att söka ursäktet för att handla.

Update: Du som springer runt och anonymt länkar till någon "allt för föräldrar"- tävling kan väl sluta med sånt fjant.

Kommentarer
Postat av: ullis

I know!

Jag har också fått från ellos idag, 60 % rabatt låter ju jättegött :o)

Ha det dunderbra i helgen!

2008-06-05 @ 13:23:17
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0