Sådärja.

Promenaden blev av idag. Gick inte speciellt långt, men bättre en halvtimme i solljus än inget alls! Käkade just en biffgryta till middag med massa god grädde i (grönsaker till givetvis) och nu inväntar jag spinningen som börjar 19.00. Känner mig taggad, verkligen. Vill inte alls ligga i soffan och mysa resten av kvällen. Nej det ska bli så skönt att svettas!

Skämt åsido, det kommer kännas grymt bra när jag tränat klart! Det är bara lite drygt att vänta i 1,5 timme till. Man hinner ju bli trött och slö. För att motverka tröttheten borde jag ta tag i att plocka undan i köket. Lika bra!

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0