Lista

Regler
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 14 år. Spelade basket och hängde med Madde, Erika och Therese för jämnan!

Vad gjorde du för ett år sedan?
Ungefär som nu. Just avslutat en kurs och söker jobb för brinnande livet.

Fem snask du gillar?
70% choklad, ferarribilar, zoo-godis, körsbär och polly

Fem sånger du kan hela texten utantill?
Öhh... Jag vet inte om jag kan fem hela låtar ordagrant. Kanske ett gäng barnvisor *s*

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Betala av CSN, dra på en längre resa, köpa ett gäng nya kläder och skor och sedan placera resten.

Tre dåliga vanor?
Nagelbitare (håller på att vänja av mig), proppar gärna sopkorgen full och är värdelös på att plocka ur diskmaskinen...

Fem saker du gillar att göra?
Spela tv/datorspel, umgås med folk, titta på serier, shoppa, läsa någon bra bok

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Crocs, tighta jeansshorts som slutar ovanför knäet, korta toppar, för korta kjolar, platåskor - listan kan göras lång ...

Fyra favoritsaker?
Min kamera, mobil, min samling med Rockyserier, sängen :)

Personer jag utmanar:

Erika ;) Och alla andra som vill :-P

Kommentarer
Postat av: Lina

HUR kunde jag glömma crocs?! Detta djävulska påfund. Arrghh!

2008-02-03 @ 13:37:42
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0