Ja jävlar

Hej och tack för din ansökan, gensvaret har varit stort med många sökande. Vi har fått dina ansökningshandlingar och kommer under de närmaste veckorna gå igenom dem. Vi tittar på dina erfarenheter för att se hur vi ska gå vidare. Därefter kontaktar vi dig med vårt beslut

Kors i taket! Jag fick svar på att min arbetsansökan kommit fram. Det måste vara första gången jag fått det innan de beslutat om vilka som går vidare i rekryteringsprocessen eller inte. Well, får väl hålla tummarna då. Men om några veckor får man väl svaret "Tyvärr har vi valt andra sökanden..." Klassiskt.

Var förresten och städade idag med städerskan som är på "mitt" ställe Gick ju bra men det är ju lite mycket att komma ihåg. Får väl prova lite då så får vi väl se om de klagar på mig eller inte :-P Oh så rik jag kommer bli... (not). Jaja, man får ju råd att betala mobilräkningen i alla fall :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0