Måndag och första dagen på jobbet!

Det flöt på mycket bra idag trots att jag var astrött imorse (steg upp klockan 4:50) och att det faktiskt var första dagen på det nya jobbet! Kommer jobba på IKSU framöver (Umeås skitstora träningsanläggning för er som inte vet). Jag vet inte om jag nämnde det tidigare. Men där ska jag hänga i alla fall!

Känner mig svintrött nu eftersom jag var uppe så tidigt, men måste försöka hålla mig vaken så jag kan somna gott ikväll. Var lite svårt att sova inatt eftersom man dels var lite nervös inför idag och stressad över att man skulle upp så tidigt. Men det funkade ju.

Hoppas det inte regnar imorrn. Vill kunna cykla. Regnade idag när jag skulle hem. Pissväder.

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Fast med lågintensiv träning funkar det att äta innan, kanske inte en jättemåltid men lite grann.



Du kanske kan få rabatt på kort nu när du ska vara på Iksu och jobba, du får kolla när du jobbat ett tag!

2008-08-11 @ 21:23:54
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Pokergirl

Då blir det ju jobbigt! Själv ska jag säga upp mitt träningskort, jag är riktigt less på deras servicebefriade sätt på medley. Är inte intresserad av att betala till något som jag inte kan utnyttja året om, dessutom ska jag ju powerwalka istället för att gymma nu.

2008-08-11 @ 21:32:50
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fin blogg du hade.. Alltid kul å se hur det går för andra här i livet, har bestämt mig för att börja kämpa med vikten igen efter ett års uppehåll å 7 kg +.. Kommer säkert kika in igen för att få lite inspiration.. =)

2008-08-12 @ 10:08:26
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Carro

Ouch. 4:50 är ju inte ens en tid, det är ett helvete... Och jag som brukar klaga över de mornar man börjar sju...

2008-08-13 @ 18:11:22
URL: http://carqun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0