Upp och hoppa!

God morgon kära läsare. Trots mulet väder så känner jag mig relativt peppad idag. Sitter och kollar lite bloggar och annat skoj medan jag laddar inför joggingen. Vaknade för inte allt för längesedan så jag är fortfarande lite yrvaken.

Tror jag skall ge mig i kast med att fortsätta läsa Steig Larsson idag. Några minns kanske att jag skrev om att jag köpt de böckerna på bokrean. Jag läste 20 sidor i första boken och sedan har det inte blivit av att jag fortsatt! Folk säger ju att första boken är en aning seg (men bra?) så vi får väl se om jag lyckas plöja igenom!

Har någon av er läst dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0