Stegräkning

Glömde ju bokföra igår. Men det blev inte många steg då jag bara räknade den egentliga träningen. Gårdagens + dagens hittills:

Tisd + Onsd: 15.950 steg
Totalt: 27.600 steg
Kvar till mål: 52.400 steg

Men jag vet inte riktigt vad jag ska bokföra Blossoms cirkelträning som? Förslag från er som också kör utmaningen? Det är ju kondition blandat med styrka. Aerobics känns fel. Det som ligger närmast är väl kanske "Styrketräning - Lätt"?

Vet inte om man "får" bokföra det jag går på jobbet heller. I så fall skulle jag få tillgodoräkna mig 12300 steg till i alla fall! Men men. Kanske lägger till dem om jag är långt ifrån målet på söndag ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte riktigt tänkt på det där med vardagsstegen. Jag tänkte mest på att det känns konstigt om man skulle omvandla sina vardagssysslor till steg som man kunde göra på sidan. Jag kan skriva ett inlägg om det och fråga vad de andra tycker. :)

2008-04-09 @ 10:20:35
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: sannaa

Jag vill också ha en stegräknare, vore kul =)

2008-04-09 @ 15:49:05
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0