Sunny days

Idag for vi till Mariedal och kollade efter balkongmöbler. Det slutade med ett par stapelbara caféstolar från Rusta, haha! Sedan gav Patrik oss ett bord som man kan hänga på räcket. Så det var ju snällt. Eftermiddagen tillbringades på balkongen med glass.

Fler tyckte uppenbarligen att det var skönt:



Lägg märke till hur han strategiskt placerat sig med magen i "solfläcken". Knäppa katt. Men ack så älskvärd.

Ikväll skulle vi egentligen på fest, men jag somnade och sov till 19.00 och sedan var jag för slö och opeppad på att supa. Yens var snäll nog att stanna hemma med mig :-)

Såg på film istället, The Prestige. Rätt bra, fast lite flummig och svårt att förstå allt utan undertexter. Dags att sova en skvätt.

Fridens

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja där går ju gränsen, snacka om oprofessionellt!
Hoppas du har en skön söndag!

2007-06-03 @ 14:30:02
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0