Thank god it's friday

Äntigen fredag! Som man har längtat. Snart har jag lunch och då skall jag trycka i mig enchiladasrester från igår. Gött värre. Ikväll vill jag helst dricka en öl och kolla på folk, men vi får se vad det blir. Kanske kan övertyga Jens till något, hähä.

Annars går min dag ut på att svara i telefonen som ringer ytterst sällan samt bevaka privatannonsmailen. Lite dött alltså, för ovanlighetens skull (märk ironin). Men jag roar mig med att bevaka utlandsresor istället. Det börjar dra ihop sig (som flickan sa). Börjar komma några resor under 4000 så inom kort kanske man hittar något... Det märker vi väl.

Jag ska fortsätta drömma mig bort nu.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Johanna

I morse när jag vaknade så hade jag The Cures låt "Friday I'm In Love"...sen har den snurrat runt i huvudet. Det är nå speciellt med fredagar... =)

2007-07-20 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0