Utmaningar

Ja man är väl inte den som bangar när man får en utmaning. Denna gång från Linda! Enkelt sätt att förmedla vem man är till alla främlingar där ute ;-)

Vilken mat äter du ofta?
Kyckling och olika rätter med köttfärs blir det nog mest!

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Oftast är jag nog den som dukar av och hjälper till lite.

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid min stationära, som är den enda jag använder. Använde Jens bärbara mycket förut men den är så seg nuförtiden :-P

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Oj.. Det var nog nu senast när vi var på Kreta! Har ju inte rest sådär jättemycket än =)

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
TV3


Själv utmanar jag de som vill ;-) (haha lite slött av mig)

Kommentarer
Postat av: shiromi

Det blev jätte bra Emma, jag är hel nöjd! Du är en snäll själ. Tack snälla :)

2008-09-29 @ 16:09:45
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0