Svidande fötter och nya jeans

Traskade runt på stan i två timmar. Fattar inte hur jag kunde gå hela dagarna på stan förut... Nu hatar jag det nästan, haha. Eller det är ju skoj att shoppa, det tycker väl de flesta tjejer, men det är så jobbigt att ströva runt tills fötterna svider.

Anyway. Jag hade planerat en outfit för kvällen som skulle bestå av de nya stövlarna, en väst, en frän t-shirt och stuprörsjeans. Köpte allt också, men eftersom det var så mycket folk så orkade jag inte prova så jag tog bara hem. Västen satt inget bra på mig tycker jag så jag ska lämna igen den. Inte värt att ha kvar ett plagg för 300 kr som bara sitter halvbra.

Det hela slutade med att jag ska ha en gammal tröja och de nya jeansen. Hahaha. Ja stövlarna förstås också. Den nya tishan kändes lite genomskinlig så jag vet inte om den får vara kvar... Jaja, det får duga helt enkelt! =)

Köpte även ny mascara, ögonskugga och concealer. Ska bli intressant att testa den sistnämnda. Jag letar ju alltid efter en bra concealer eftersom jag har sjukt mörka ringar under ögonen. Har alltid haft det så det är genetiskt...

Får se om jag ids fota någon outfit sen... :-P

Kommentarer
Postat av: Karoline

jag använder en concealer från body shop (den i penn-form) som jag tycker är skitbra.

2008-09-27 @ 14:59:38
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Patricia

Hej! Va kul att du hittade till min blogg, bikinin hittade jag på halens rea. 59 kronor för båda delarna. :)

2008-09-27 @ 17:16:54
URL: http://tricis.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har också mörka ringar under ögonen, mest när jag är trött. Inget roligt så det gäller att hitta bra grejer att dölja det med :)

Ha en rolig kväll!

2008-09-27 @ 18:57:12
URL: http://elinelan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0