Snart helg!

6 timmars arbetspass kvar sedan är det helg. Eller ja, jag måste till mitt lilla ställe imorgon en sväng, men det tar ju bara någon timme att städa så jag räknar inte det riktigt, hehe.

Somnade som en klubbad säl igår efter ett avsnitt av Sex and the City. Börjar 10 idag så det var skönt med lite extra sovmorgon idag igen! :-)

Ska på det där bodystep-passet idag. Är lite "nervös" haha. Kommer väl steppa runt där som en klumpig elefant tillsammans med de andra tiny steptränande tjejerna, hehe. De som hållt på i flera år och kan alla pass utantill. Jag ställer mig nog längst bak... hahaha!

Jaja, dags för frukost! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0