Smaklökar?

Ja ni vänner. Jobbandet gick faktiskt rätt bra förutom att jag lackade ur på några killar som gnällde på att kvinnliga städare får vara i herrarnas omklädningsrum. Varför gnäller man om det när städaren ifråga står 2 meter ifrån en? Det står tydligt på dörren att det städas av både manlig och kvinnlig personal. Passar det inte så är det väl bara att byta om på WC då. Helvete... Sen att jag är mensmonster har inget med saken att göra... (eller?) hehe.

Annars så är halsontet nästan borta! :-D Jag är täppt i näsan som fasen. Känner ingen smak för huvudtaget men det är skitsamma. Halsont är 100 resor värre än täppt näsa så jag är på G igen! Snart blir det träning tammefan!

Imorgon blir en sån där dryg dag igen... Jobbar först på iksu och sedan på mitt lilla ställe. Kommer vara utsvulten när jag väl kommer hem där vid 18-tiden. Det är inte det att jag tycker det är jobbigt med den där extra 1,5 timman utan att jag måste ta bussen för att ta mig dit. Och det tar onödig tid och är drygt att inte få fara hem. Får se om jag ids ha kvar lilla stället... det ger ju ändå lite extra per månad, men jag vette fan om det är värt... Tänk till vintern... jobbigt. Haha.. fan vad lat jag låter...

Nu ska jag i alla fall sova. Sovmorgon imorrn igen förvisso, men bara till 7.30!

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Lina

På dom bara!

Det är väl fan deras fel om dom inte är läskunniga och fattar att personal innebär kvinnor OCH män! Äh. Fjantar. :D



Du får överväga fördelar mot nackdelar när det gäller jobbet på det andra stället och ta ett beslut utifrån det. :)



Hoppas att nästäppan släpper snart!

2008-09-10 @ 07:22:38
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0