Små förändringar

Har ju ätit en hel del "onyttigt" i helgen och igår åt jag till och med en stor baguette med kycklingröra till middag. Grovt bröd förvisso men ändå! Vägde mig men har ändå minskat 2 hekto sen förra veckan så jag får väl vara nöjd med att det inte blivit massa plus!

Har så svårt att koncentrera mig på att äta ordentligt (dvs enligt GI) när jag är förkyld och har mens. Det går fan inte! Men jag fösöker att inte sväva ut allt för mycket. Vill ju inte börja gå upp i vikt nu bara för att man inte orkar ta tag i kosten. Näe, det är inte värt det så jag ska försöka skärpa mig :) Träna vill jag också så man blir lite fast i kroppen igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så sjukt imponerad av dig ska du veta!!

2008-09-11 @ 18:42:07
URL: http://salibe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0