Såklart!

Givetvis börjar det spöregna när jag är på väg att gå in på stan... Jag tror jag väntar lite och ser om det ger med sig! Orkar inte släpa runt på paraply etc om man ska shoppa. Jag som till och med har klätt mig lite fredagsfin med strumpbyxor och skjortklänning! Jaja...

Förresten, upptäckte att jag faktiskt hade en 1000-lapp mer på kontot än vad jag trodde. Så det var en glad överraskning! Lönen som kommer den här månaden kommer bli lite fetare, så det känns skönt. :-) Kommer nog kunna spara en hel del inför resan!! 3 månader kvar till den... sjukt länge dit... Men hoppas hösten går relativt smärtfritt i alla fall.

Ska även till tandläkaren på måndag, suck. Har verkligen inte tandläkarskräck men det är ju alltid lite jobbigt med sånt där. Man använder ju tandtråd för sällan osv och de anmärker de ju självklart på. Hoppas jag inte har något hål så jag måste dit och laga också... dyrt!

Näää... nu får det sluta regna!

Joanna, som svar på din fråga: Jag har bara lite träningsvärk otroligt nog! Kanske blir värre imorrn... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0