Ny vecka & nya möjligheter

Det är väl så man ska tänka på måndagar va? Tror denna vecka kommer bli rätt ok ändå. Jobbar ikväll och imorgon, sedan har jag ledigt på onsdag och efter det är det två dagar till. Skönt med ledigt mitt i veckan =) Veckorna går rätt fort ändå.

Jag hoppas verkligen jag kommer igång med lite träning igen denna vecka också. På onsdag ska jag nog försöka köra något pass och se hur det går. Är lite rädd att börja för tidigt så man åker på förkylning igen...

Tror jag ska göra en ny mätning av kroppsmåtten i veckan också! Ska bli spännande att se om det försvunnit något runt magen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Japp så tänker jag vaarje måndag, hihi:) Har också någon dag ledigt mitt i veckan nu, är jätteskönt! Spännande med ny mätning:)

2008-09-15 @ 19:59:42
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0