Mitt i veckan

Skall snart ta och bege mig mot jobbet. Först tänkte jag nämna att det är värdelöst att äta när ingenting smakar något. Ni vet hur det är, man känner bara konsistensen men ingenting annat. Äckligt rent utav! Bet mig i överläppen gjorde jag också när morgonens yoghurt och ägg intogs... Har ett snyggt jack där nu. Jag lyckas ofta bita mig, vet inte om det beror på att jag äter för snabbt kanske... haha. Hur som helst så är det så lätt att bita sig igen om man väl gnagt upp ett fint köttsår, eller hur? Not nice.

Well, dags att ta tag i den dryga dagen... Imorgon är jag ledig förhoppningsvis, och på fredag slutar jag tidigt! :-)

11 veckor kvar till Brasilien.... :-P

Poängen med varför jag började skriva det här blogginlägget har jag glömt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Aaaj?

Jag brukar vara expert på att bita mig i båda läpparna (dock inte samtidigt!) när jag tuggar tuggummi... haha!

2008-09-10 @ 12:37:02
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Mm tråkigt att äta när det inte smakar något men på något konstigt sätt blir man sugen på saker ändå tycker jag, hehe. ajaj bita sig i läppen gör ont:/

11 veckor är ju inte såå lång tid, kommer säkert gå fort:) Hur går det med nya kameran?

2008-09-10 @ 17:31:06
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0