Lurad

På schemat stod det spinning 45, men i själva verket var det hela 55 minuter. Trodde jag skulle avlida sådär vid 45:e minuten men jag härdade och lyckades trampa mig igenom hela passet. Så det gick ju bra tillslut och skönt att man bränt lite extra så här på helgen :-P

Kollade även runt lite i gymmet. Testade nån bröstpress men fattade inte riktigt hur man skulle göra med de andra maskinerna så jag måste nog be någon leda runt mig... hahaha. Vissa kan man väl räkna ut själv hur man ska göra men :-P Det var jag och en sjukt stor ryss där som pratade i mobilen och såg ut som en seriemördare.

Gymmet där är så himla litet. Två små rum som är ungefär lika stora som trimmet på IKSU. Ni som varit där vet ju hur stora de två rummen är... Tänk om man kunde träna där ändå... får man ju vara ifred i princip jämt om man är där på dan. Inga köer till maskiner.

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Härligt, efter ett sånt pass kan man unna sig lite lördagslyx! Själv kom jag precis åter från en dryg timmes powerwalk, vilken underbar höstdag!

2008-09-20 @ 18:35:57
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack! Vad skoj att du gillade dem!



Kram på dig

2008-09-20 @ 19:15:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0