Lördag, fast det känns som söndag.

Jag har söndag i skallen idag bara för att jag var ledig igår! Så det blir skönt med ytterligare en sovmorgon imorrn! :D Ska iväg till Strömpilen idag och kolla på en jacka på Vero Moda. Hoppas den är bra för då blir det nog ett köp! Så har man en jacka som inte är för stor i höst/vinter :-)

Sen kanske jag skall ta en promenad eller så, blir ingen träning idag men imorrn ska jag nog gå på spinning igen! Tänkte köra ca 3 ggr vecka. Det blir nog lagom. Tycker det är lätt att man tar i för mycket i början så man blir less även fast man har motivation så det sprutar.

Nä nu ska jag göra mig klar så vi kan fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0