Epa-blogg

Blogg.se funkar inte riktigt som det ska för mig idag. Någon annan som har problem?

Jaja... har glott på TV hela kvällen också, kollat lite på nätet och sånt. Ska ta och lägga mig nu så man kommer upp i tid imorrn! Känner mig riktigt opepp på ny arbetsvecka... beror säkert på mitt kolhydratmissbruk i helgen. Att jag fått i mig så mycket socker och skit att jag blivit deppig. Eller deppig är väl att ta i men ni kanske fattar...

På tisdag har jag träning inplanerat i alla fall. Imorgon blir det nog inget.

Äh. Nu stänger jag av den här burken!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Nej det var inte synd, det var meningen.

En bild behöver inte alltid bestå av ett motiv placerat centrerat i bilden.

Mvh Little Peaché

2008-09-21 @ 23:09:25
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Lina

Ja!

Jag skrev ett inlägg igår och när jag skulle publicera så blev det bara error. Arrrrghhh.

Får väl skriva om det idag... om jag orkar. :P

2008-09-22 @ 07:03:27
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0