En till :D

En till I love your blog har jag fått nu av Isabelle! Tack så hemskt mycket!! :D


I övrigt har vi städat lite här hemma idag. Skulle ha gjort det i fredags men jag orkade inte. Nu är i alla fall 3 av lägenhetens fem rum i lite bättre ordning. Har köket och lilla kontoret kvar. Men köket känns som ett stort projekt eftersom jag tänkte storstäda alla skåp, dra fram spisen och sådär så det får bli en annan dag.

Skall göra lite middag om en stund. Blir kycklinggrytan igen, som jag bloggade om för ett tag sedan! Borde egentligen göra en matsedel för kommande vecka. Men det är bara att inse, jag är ingen sån människa som skriver listor och planerar långt i förväg. Har försökt vara så ordningsam, men det går inte, haha! =)

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Ja det är en rolig familj jag har! =)



Kram på dig

2008-09-14 @ 17:14:58
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: anna

Så hyggligt med uppskattning.. :) wiie

2008-09-15 @ 10:41:47
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0