Det blev ingen ...

... jacka från Vero Moda. Tyget var lite sådär glansigt som jag hatar att bära så jag sket i det. Kollade förgäves efter något annat att köpa för mitt presentkort men icke. Får vänta ett tag till helt enkelt. Tur att presentkortet inte får ut förrän 2012 ;-)

Provade däremot en annan jacka på H&M som jag faktiskt gillade hyfsat. Men jag tänkte sätta mig och surfa runt lite till på andra och se om jag hittar nån annan innan jag köper.

Den här från H&M var det i alla fall jag testade! Skönt med stor krage!

Bild: hm.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0