Tisdag = träning!

Blir Powerstrike den här tisdagen med. Härligt att känna den brännande känslan i axlarna när man klappar till slagsäcken med full kraft!

Har gått bra med maten även idag. Kristian hade bakat kanelbullar men jag lyckades motstå så det kändes bra! Har berättat att jag inte äter något bröd etc så då trugar tjatar inte de andra inte på att man ska ta.

Dagens matplan:
Frukost: Keso med bär + ägg (igen)
Jobbfika: Te + en banan
Lunch: Köttfärslimpa med gräddsås + grönsaker från igår
Mellanmål: Ca 0.5 dl torrostade jordnötter samt 1 ägg
Middag: Currykycklingsallad
Kvällsfika: Smoothie med proteinpulver + en apelsin

Igår åt jag inget kvällsfika eftersom jag lyckades somna ungefär i samma veva som jag tänkte tanken på att gå ut i köket. Gick och lade mig istället! Men idag måste jag äta eftersom jag ska träna. Man behöver ju lite påfyllning då man kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Hej!

Är det på Iksu du kör powerstrike? Jag är lite nyfiken, är det bara mot påse eller kör man även man mot man?

2008-10-07 @ 22:15:18
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0