Snart spin!

Känner hur skönt det skall bli att svettas! Har dammsugit alla rum här hemma också så nu är det lite mindre damm överallt. Blir snabbt rätt dammigt när man har 3 katter som hårar och kutar omkring. Plus att man själv också kliver runt i det. Behöver väl egentligen dammsuga flera gånger i veckan, men lets face it - det ids jag inte när det är vad jag sysslar med varje dag på jobbet. Det är som inte det första man prioriterar att göra när man kommer hem!

Efter träningen ska jag hem, äta och lägga mig i soffan för att göra det som Vincent gör på bilden nedan. Det blir skönt det! Sen kanske jag lägger ut en bloggdesign som ni får tävla om. Har en på lager som färgmässigt funkar såhär i hösttider. Ska först se om jag kan få den att funka hos blogspot med, så fler har chansen. Ingen layoutar ju för blogspot tycker jag!

Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0