Rotat i postorderns fyndhörna

Gick in på Haléns för 100:e gången för att spana på bikinis. Klickade in på fyndhörnan och hittade en som skulle passa min stil som handen i handsken. 99 kr endast! 44/46 blir kanske för stort på underkroppen men upptill kan den passa om jag har tur! Chansen är väl inte överhängande men man kan ju alltid hoppas! Om inte annat är det väl bara att skicka tillbaka. Kanske man kan sy in underdelen om överdelen passar? Överdelen är väl dock det största problemet.

Beställde även denna för den nätta summan 79 kr :P Samma sak här, tveksamt om överdelen är stor nog, men vi ser väl som sagt. Drömmen vore ju om båda skulle passa!

Vet inte hur lång tid Haléns brukar ta på sig, men hoppas det går rätt snabbt i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: sofie

uj...den svarta va ju sjukt snygg! =)

2008-10-06 @ 17:21:29
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0