Rent och fint

Nu känns det fint här hemma! Har gått an här hemma sedan klockan ett! Så skönt att städa sånt som inte syns också, t.ex bakom spisen där det var grisigt. Tur att man inte är som dem i Rent Hus i alla fall så skiten inte sitter stenhårt fast. Lite oftare städar man ju som tur är, haha!  Gjorde en miniutrensning ala Skipper i skafferiet och kylen också. Kändes bra att hiva iväg massa skit som man inte bör äta :-P

Orkade inte fara och träna nu. Ville äta och känna lugnet ett tag istället. Ny jobbvecka imorgon och hela GI-grejen sparkar ju igång igen så jag hinner nog vara nyttig =) Känner mig taggad nu på att köra hårt! Hoppas det håller i sig! Måste läsa lite mer hälso och viktbloggar så man blir peppad!

Nu ska jag spela lite Sims 2, hehe.

Kommentarer
Postat av: emmy

Åh sims 2 är det bästa när man bara vill slappa o inte anstränga hjärnan med större bekymmer än vilken tapet man ska ha i vardagrummet? eller om man ska köpa en träningsmaskin eller ett piano! haha! Jag har haft en lite småsyndig helg, så imon får vi se hur mycket det märks på vågen! hujedamej! Kram o kör hårt nu första veckan!

2008-10-05 @ 19:24:18
URL: http://smaljeans.blogg.se/
Postat av: Katja

Haha ja, samma här! Ska hålla mig borta från allt som heter karra o onyttigt till veckan är det tänkt.

Pst, gissa vem jag såg ute i birsta igår? :P

2008-10-05 @ 21:19:01
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Mm, visst känns det bra att städa bort smuts - speciellt efteråt. Man känner sig hyfsat duktig. Sedan känns det som nytt allting. För mig tar det nog en stund innan jag får finlira i städningen. Nivån ligger nu bara på en flyttkartong till bort ... ;o)

2008-10-06 @ 10:34:54
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0