Icke!

Gick jag upp tidigt och jobbade idag? Icke sa nicke! Haha! Fan vad lat jag är alltså!! Men det är ju så skönt att sova... eller hur? ;-) Skall peta i mig något ätbart först sen ska jag göra bort det där. Ska på spinning i eftermiddag med Erika också. Hoppas inte hennes inflammerade tand gör ont bara... kanske inte så skoj att träna då...

Helg nu alltså, fasen vad skönt! Och nästa vecka blir ju också 3-dagars eftersom vi åker till GBG på torsdagkväll. Fixade ledigt från lilla jobbstället också! Från IKSU bytte jag så jag inte förlorar en hel dags lön. Monica tar min lediga dag och jag hennes!

Nej nu måste jag rappa på lite så man blir klar någon gång.

Vad händer i helgen då? Vet inte riktigt vad vi skall hitta på som vanligt, men det brukar lösa sig! Här skiner solen i alla fall än så länge. Är lite varannan dag här nu. Igår regnade det och var pissigt ...


Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Fiiiint foto!

2008-10-10 @ 18:40:57
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg bild!

2008-10-13 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0