Ger mig ICKE

Nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt bakförsök. Men imorgon, nu är jag för tärd för att ens tänka på mjöl, bakpulver och annan skit hahaha. I alla fall - syltkakor är mitt nästa mission. Det är inte svårt och går snabbt. Ska slänga ihop degen på morgonen och medan den kyls lite så handlar jag sylt. Sen är det bara att slänga in i ugnen. Blir det inte bra tänker jag köpa en påse bullar på ICA och slänga fram på fikabordet, haha!

Grejen är väl den att jag är rätt bra på att baka i vanliga fall, men idag har ju inte direkt varit min bästa dag. Varit lite av en sourpuss igen. Det är ju roligare att vara en happypuss, haha. Så imorrn tror jag på en bättre dag. ;-)

Såg på den här dokumentären om världens fetaste man idag. Vilken cirkus alltså! Min första tanke var att det var en "apa i bur" som folk gillar att roa sig åt...

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha skam den som ger sig:) Hoppas det går bättre med bakandet imorgon! O hoppas på en happypuss-dag imorgon också,hihi;)

Ja finns många som skulle kunna vara potentiella arvtagare av SATC, just nu lutar det mest åt One Tree Hill tror jag. Har dock inte råd att köpa alla DVD, får be han som fixade SATC lite snällt igen!:)

2008-10-01 @ 23:36:00
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: ullis

Bakning är inte alltid det lättaste.

Jaså, sourpuss låter lite roligt faktiskt även om jag förstår att det är jobbigt.

Happy feelings är klart bäst, absolut.

Mm jag klarar inte ens att kolla på det där.

Jag fattar inte att de ska visa så jävla länge innan det väl är dags för själva programmet.

2008-10-02 @ 08:43:12
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0