Bara timmar kvar ...

Snart är det helg igen! Veckorna går som sagt i rasande tempo. Inte mig emot... Idag tänkte jag kliva upp och ta lilla stället före IKSU, men jag orkade inte... var helt död när jag försökte kliva upp så jag fortsatte sova i 1,5 timme till. Men det känns som jag hade kunnat fortsätta sova till 11 idag... är astrött av någon anledning. Igårkväll på jobbet var jag också det. På rasten hade jag lätt kunnat somna halvliggande över bordet i fikarummet.

Nåja nu ska jag fika lite och sedan är det dags att bege sig!

Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0