Varmt och skönt

Härliga värme alltså! Kom just hem från jobb och det var ju sjukt varmt att traska hem i "blåbyxorna" och vindjacka. Jackan klistrade fan fast på kroppen! Kollade just temperaturen på balkongen - 25 grader varmt i solen!

Jensa håller på att fixa tacos nu. Ska bli gött, men jag hade lätt kunnat grilla idag igen! Hehe.

Vad gör ni i helgen då? Har ni spelat årets första kubb än? ;-) Funderar på om man skall ta med kubbspelet till Erika och Nicklas imorrn. Om vi nu skulle dit... Det visar sig väl.

Livet känns lättare när det är ljust och varmt ute!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din blogg 8)

2008-05-02 @ 20:36:52
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0