Trött

Jag drack en del igår kan jag ju säga... Blev både rödvin, rom, likör och mousserande vin. Ändå är jag inte sådär sjukt bakis som jag kan bli! Trött och seg är jag men ingen huvudvärk, inget illamående! Kanske var cheesecaken som gjorde susen för de andra mådde också prima idag! Eller ja, Jens var nog lite dålig när vi var och käkade kinamat...

Det har regnat en skvätt nu... Tänkte promenera.. men jag vet inte om jag orkar. Vill mest lägga mig ner och slappa framför tvn. Är ju med i Miss XL's utmaning igen... Men jag får nog ta igen det dubbelt upp imorrn istället! ELler så får jag ett ryck och prommar 30 min i alla fall! :-) Vi ser väl ...

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe skönt att slippa att vara rejält bakis:) cheesecaken gjorde säkert susen:) Skorna känns faktiskt inte så jättehöga att gå i som man kan tro. riktigt bekväma. Ha en bra kväll!

2008-05-01 @ 17:35:45
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Kristina

checka gärna in min blogg oxå :D

2008-05-01 @ 17:59:17
Postat av: sofia

Hejsan:)
Självaste valborg verkar bara vara till för att dricka. Hur gammal e du?
Snygg blogg och ha en trevlig torsdag:)

2008-05-01 @ 18:17:18
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0