Snabb är bara förnamnet

Jag är grymt snabb när det gäller mitt lilla extraknäck. Är redan hemma! Grymt. Skall sätta mig ner och kika på ett avsnitt ah Desperate Housewifes nu och sedan eventuellt börja med den sista bloggdesignen innan resan. Ska få klar den så snabbt som möjligt för sedan (läs: imorgon) måste vi städa här hemma och sånt. Man vill ju inte komma hem till ett ormbo, eller hur. Och på onsdag tänkte jag bara jobba mitt sista pass och sedan känna lugnet resten av dagen. Packa ner alla saker och sånt!

Kom på en grym idé. Jag har satt upp att jag ska träna 10.000 minuter på ett år. Just nu ligger jag ca  100 minuter ifrån att komma upp i 40% av det totala. Om jag ligger i imorrn och på onsdag och motionerar ca 60 min varje dag så kommer jag ju nå den gränsen! Hade varit schysst! Ska fasen göra mitt bästa. Så stillar jag mitt träningssamvete lite innan resan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0