Promme trots allt

Jag lyckades gå en promenad trots allt. Gick till Preem och hem och det tog 30 minuter. Inte mycket men det räckte till. Imorgon ska jag träna i alla fall. Det är ett som är säkert. Har tänkt köra styrke och så jogga en gång till denna vecka, antagligen på lördag. Då kommer det bli fyra träningsdagar den här veckan, och det är ju inte illa pinkat!

Nu är det "bara" tre veckor kvar till Grekland! Hoppas det går fort men det känns som det är långt kvar... nästan en månad. Men vad vet man, det kanske bara svishar till och sedan sitter man där på Alvik (Umeås flygplats) och svettas av rädsla för att flyga. :-P

Jag har söndag idag dessutom, så det känns som man har en hel vecka framför sig. Men det är ju bara en dag till sedan är det helg igen! Inte dumt!

Äh, nu ska jag photoshoppa en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0