On a day like this

Solen skiner. Livet känns åtminstone inte lika miserabelt som på veckorna och idag ska jag fasen sola på balkongen! Annars vet jag inte vad det blir. Inga planer i vanlig ordning. Känns som man mest vill vara hemma och spara pengar inför resan förtillfället. Och appropå det måste vi väl växla in pengarna vi sparat i kattgrisen (spargris som ser ut som en tjock katt).

Gör ni något speciellt i helgen? Skiner solen på er? =)

Dagens låt fick jag just från Cim: Elbow - On a day like this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0