Nya direktiv

Som ni ser har jag skapat en liten text för er att läsa om ni är intresserade av bloggdesign som jag skapat. Ni kan även klicka er till sidan från länken som finns i min profil (den rosafärgade).

De jag har lovat att göra gratis kommer jag göra men efter det kommer det alltså hädanefter alltid kosta att få en design av mig. Varför? Jo för att jag är less på kids som "samlar" på designer och byter dem lika ofta som de byter trosor! De som inte förstår värdet av vad man gör för dem. De som bara vill ha och ha!


Jag döpte också om kategorin blogglayout till bloggdesign, eftersom det är ordet de flesta redan använder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0