Nattuggla

Tro på fasen att jag ändå sitter här med stirrig blick trots att jag sa att jag skulle lägga mig tidigare förut. Meeen, man kanske inte kan lära gamla hundar sitta? Hehe. Fastnade som vanlig vid datorn...

Skämt å sido. Fasen vilken rolig bloggdag. Har fått massa besök och massor med mail. Har försökt svara så gott jag kan och så får vi se vart det barkar iväg härnäst!

Jag skäms lite dock... lovade ju att jag skulle fixa en ny bloggdesign-tävling för ett tag sedan, men har inte gjort den än! Får se om jag eventuellt hinner i dagarna här!

Nu ska jag dock stänga ner här och faktiskt försöka sova!

Kommentarer
Postat av: Frida

Man kan se alla avsnitten på mtvs hemsida :-)

2008-05-06 @ 02:01:07
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0